Ιατρείο Αγρινίου

Γ. Καζαντζή 4-6

26413 - 05135

694 759 1590

Ιατρείο Μεσολογγίου

Ελ.Πολιορκημένων 30

26310 - 25227

697 232 0992

Εναλλακτικοί τρόποι για να ελεγχθεί η υπέρταση

Εναλλακτικοί τρόποι για να ελεγχθεί η υπέρταση

22-09-2023
108 Views

Τέτοιες μέθοδοι συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση της επίπτωσης του στρες στο καρδιαγγειακό σύστημα.

Οι άνθρωποι θα πρέπει να προσπαθούν να κάνουν διαλογισμό για 45 λεπτά καθημερινά ώστε να μειώσουν την υπέρταση  λόγω στρες, σύμφωνα με νέες οδηγίες.

‘Αλλα tips από την International Society of Hypertension περιλαμβάνουν

  • χρόνο για ακρόαση μουσικής,
  • άσκηση με  yoga και
  • υιοθέτηση της ενσυνειδητότητας

Ακόμα ισχύουν οι γνωστές συμβουλές για διακοπή καπνίσματος και μείωση αλατιού.

Όμως ειδικοί δηλώνουν ότι μπορούν να συσταθούν νεότεροι στόχοι τρόπου ζωής ”σώματος και πνεύματος”.

Σύμφωνα με άρθρο στο Journal of Hypertension, υπάρχουν αρκετές επιστημονικές ενδείξεις για ορισμένες λιγότερο συμβατικές μεθόδους.

Ενας από τους συγγραφείς, ειδικός στην αρτηριακή πίεση, ο Καθηγητής Bryan Williams, από τη Βρετανία, δήλωσε σε αποκλειστική συνέντευξη στο  BBC ότι μπορεί να μη μοιάζουν τόσο δυναμικές όσο τα φάρμακα τέτοιες μέθοδοι, αλλά συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση της επίπτωσης του στρες στο καρδιαγγειακό σύστημα και ότι οι ενδείξεις συσσωρεύονται.

Η επιτροπή ειδικών από 18 χώρες συμβουλεύει

  • Δοκιμάστε μεθόδους μείωσης του στρες όπως διαλογισμό, βαθιές αναπνιές, yoga και ενσυνειδητότητα.
  • Νιώστε ευγνωμοσύνη εστιάζοντας στα θετικά της ζωής σας και κάντε πράξεις καλοσύνης για να νιώσετε ευεξία
  • Να ακούτε χαλαρωτική μουσική για τουλάχιστον 25 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα

Το να μη σκέφτεστε την καθημερινότητα έχει σημαντική και αθροιστική επίδραση όσον αφορά την καταπολέμησης του στρες, στο μυαλό και την καρδιά.

Άλλες καλές συνήθειες είναι να παραμένετε σωματικά δραστήριοι και να κοιμάστε αρκετά.

Ο Williams δήλωσε ότι οι οδηγίες σχεδιάστηκαν για να δώσουν έμφαση σε πιο ολιστική προσέγγιση της ρύθμισης της υπέρτασης.

Σύμφωνα με τις ενδείξεις :

  • Η κατανάλωση ψαριών ή η λήψη συμπληρωμάτων ωμέγα-3  λιπαρών μπορεί ενδεχομένως να είναι χρήσιμες.
  • Η υγεία των εντέρων, επίσης είναι σημαντική και τα προβιοτικά και η λήψη πολλών φυτικών ινών είναι καλή ιδέα.
  • Η κατανάλωση τσαγιού και καφέ είναι αποδεκτή αλλά η κατανάλωση πολλών ενεργειακών ποτών με πολλή καφεΐνη δεν συνιστάται.
  • Ο χυμός από παντζάρι και ρόδι, ενδεχομένως μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της πίεσης.

Άλλο tip, αν κάποιος θέλει να ασκηθεί σε εξωτερικό χώρο είναι να τρέξει στο πάρκο –μακριά από δρόμους με κίνηση- καθώς η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι κακή για την καρδιά και τους πνεύμονες.

Πηγές:
Journal of Hypertension, https://www.iatronet.gr/amp/article/119062/enallaktikoi-tropoi-gia-na-eleghthei-h-ypertash-episthmoniko-arthro

cardiology.gr

Δείτε επίσης

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ | ΜΑΘΗΜΑ ΤΡΙΤΗ 11/10/2022 | ΩΡΑ 20:00
ΝΕΦΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ 2022 | 2 – 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | LARISSA IMPERIAL HOTEL, ΛΑΡΙΣΑ
Δημόσιο -Ευπαθείς ομάδες: Ποιοι δικαιούνται επέκταση ειδικής άδειας (ΦΕΚ)11 Μαΐου 2020
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ  :18-20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ | EΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ  LINK ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
10ο Webinar: Βαλβιδοπάθειες και Κύηση / 8 Δεκεμβρίου 2022
9η Πανελλήνια Συνάντηση “AIDS, ΗΠΑΤΙΤΙΔΕΣ & ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ” Πρόληψη – Διάγνωση - Θεραπεία| 23-25 Σεπτεμβρίου 2021| ΑΘΗΝΑ
Εξελίξεις στην Πρόληψη & Θεραπεία Νοσημάτων μέσω της Φυτικής Διατροφής | 4 Nοεμβρίου 2023 - Ξενοδοχείο Divani Caravel
Μαθήματα της Τρίτης του ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ, Τρίτη 31/10/2023, Ώρα 20:00
nikos fountas espa pdf